Ik heb net nieuwe boxjes voor m'n laptop, maar nu staat de plug ervan krom. Hij doet het qua geluid nog wel.Is het verstandig om dit te laten reparen?

Zoja, kan dit dan bij de Mediamarkt waar ik ze vandaan heb?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het om goedkope speakertjes gaat dan kan je het beste nieuwe kopen , als het om duurdere gaat dan is het beste om het te laten repareren ( je wil niet dat de connector afbreekt in je laptop input , deze krijg je er dan nooit uit ). Ik weet niet of mediamarkt moeilijk doet over garantie en zo dus het is het proberen waard.

Antwoorden (1)

Als het product defect of beschadigd is bij aankoop mag je er zeker mee terug. Ik raad je aan om dat zo snel mogelijk te doen en met kassabon. Je hebt immers garantie en consumentenbescherming.
Zie ook deze link: http://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is