Nee. KPN en Ziggo gebruiken totaal andere technieken. Ziggo kabel, en KPN telefoonaansluiting(DSL).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Technisch gezien volgens mij wel. De ontvanger word middels een COAX kabel aangesloten, ongeacht of je nu bij Ziggo of bij KPN klant bent. Of de betreffende ontvanger word ondersteund door Ziggo weet ik niet, bij Ziggo maken ze vaker gebruik van Humax en zo nu en dan een Samsung..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
-
Neen, zoals ik al hierboven zei gebruikt Ziggo kabel=coax en KPN maakt gebruik van DSL ofwel een telefoonaansluitng. Denk maar na vroeger had je tv via de kabel van Casema (nu ziggo) en telefoon van de PTT (KPN). Twee technieken twee verschillende kabels. KPN doet ook nog glasvezel, maar dat is weer een derde techniek en ook weer een derde kabel in je huis. Sommige mensen hebben dan ook de mogelijkheid om via drie standaarden internet te krijgen met 3 groepen aanbieders. Glas(vezel), kabel(coax), DSL(telefoonlijn) (voor vaste verbindingen). DSL= ADSL of VDSL Technisch gezien is het dus twee maal onmogelijk, stekker past niet/signaal is anders.