Waar kan ik een wekker kopen die koffie voor me zet?

Je hebt wekkers die op een vooraf ingestelde tijd koffie voor je zetten, wie weet waar ik er een kan kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je eerder op zoek moet naar een koffiezetapparaat met timer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een Moulinex koffiezetapparaat uit ik denk 1990 of daaromtrent met een timer. Gebruik dat ding allang niet meer maar het werkte perfect, maar je kan ook gewoon een tijdschakelaar tussen je koffiezetapparaat zetten. Kwartiertje voor je wekker afloopt de tijdschakelaar instellen, 's avonds alles al klaar zetten. Wordt je 's morgens wakker met de geur van verse koffie.
Ritsuka
9 jaar geleden
vriend van mij heeft zo'n koffie apparaat met verse bonen die gemalen worden, en daar zit gewoon een timer op die je in kunt stellen. Water er in, kopje eronder en timer instellen voor de ochtend, klaar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Idd gewoon een tijdklok kopen

Het beste antwoord

Volgens mij kun je daarvoor beter naar een datingsite gaan :-)

Maar serieus: je kunt volgens mij beter (en ongetwijfeld vooral goedkoper) een timer op je koffiezetapparaat zetten. Doe 's avonds alvast water en koffie in het apparaat, zet hem aan en haal de stroom er af. De timer zet op een vastgestelde tijd de stroom er weer op, en je koffie begint door te lopen.

Je kunt het zo simpel of ingewikkeld maken als je zelf wilt: een simpele tijdschakelklok koop je voor twee euro bij een elektronicazaak, bouwmarkt of een winkel als Action of Blokker. Je kunt ook een compleet domoticaset inbouwen of los kopen. De simpelste en goedkoopste optie is www.klikaanklikuit.nl , betere - dus duurdere - systemen zijn bijvoorbeeld Z-wave of X10. Daarmee kun je alles op tijd laten bedienen, van je lichten tot je gordijnen, een badkamerlamp met beweegsensor, etc. Bij zo'n systeem plaats je een stekkerdoosschakelaar achter de stekker van je koffiezetapparaat, en vervolgens kun je dag en tijd precies programmeren. Zo kun je op werkdagen stipt om half zeven koffie hebben, en in het weekend om negen uur of je vaste vrije dag helemaal niet programmeren. Tegelijkertijd kun je het schemerlampje in je slaapkamer alvast aan laten gaan zodat je langzaam wakker wordt, en de gordijnen programmeren dat ze open gaan een half uur na zonsopgang of wat je maar wilt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plusje. Maar eigenlijk meer uit nostalgie omdat ik het precies zo deed in mijn studententijd. Tegenwoordig met de supersnelle Senseo en soortgelijken niet meer nodig.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoelde de timer, niet de datingsite haha!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ach, maar daten kan ook heel nostalgisch zijn hoor :-) Ik vind Senseo-koffie niet zo lekker. Ik vind het ook niet vies, maar het heeft een andere smaak dan koffie. Ik heb zelf een koffiezetapparaat waarin je zowel koffiepads als gewone filterkoffie kunt doen. Het is een heel goedkoop apparaat met ontzettend weinig vermogen, dus zelfs één kopje zet hij relatief traag. Maar juist daarmee krijg je die betere koffiesmaak, omdat het water gewoon langzaam door die koffiepad druppelt zoals dat bij gewone filterkoffie ook gaat, in tegenstelling tot een Senseo-apparaat waarbij het water onder hoge druk door de pad gezogen wordt. Zo'n apparaat kun je prima gebruiken met een timer, en dan krijg je net zulke goede koffie als je krijgt met gewone filterkoffie.

Andere antwoorden (1)

Middenin je remslaap wakker worden door een wekker behoort tot de ergste dingen in het dagelijks leven, maar vervolgens een uur lang ongegeneerd snoozen vindt iedereen heerlijk. En terwijl sommigen een uur na het opstaan nog geen hap door hun keel krijgen, zijn anderen niet vooruit te branden zonder een bakkie pleur. De Britse ontwerper Joshua Renouf heeft voor de laatste groep dé oplossing: the barisieur.
http://www.joshrenoufdesign.com/purchase-products/:hier later te koop