Ik wil graag een mengpaneel kopen voor virtual dj op mijn laptop want nu gaat het lastig ook met muis. Maar ik moet geluidskaarten dat snap ik niet ?

Ik snap niet wat ik met de geluidskaarten moet moet ik die in laten bouwen of gewoon kopen en aansluiten ofzo ik snap er helemaal niets van. Ik dacht dat ik een usb erin zou moeten doen en dat die het dan zou doen met een koptelefoon maar niet dus ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Jawel, het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor, je hebt gewoon een standaard mengpaneel met ingebouwde geluidskaart nodig. Een heeel goed (lage prijs) merk is hercules met het hercules RMX mengpaneel. Als je meer geld heb kijk dan naar pioneer en NI (deze is aleen voor traktor dit is een andere dj software).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snap ook niet waarom hij een geluidskaart is de mengpaneel (voor Virt DJ) moet hebben.
En de Hercules DJ Control is wel een stuk goedkoper dan de RMX.
http://www.bax-shop.nl/cadeau-kelder/hercules-dj-control-mp3-e2-midi-controller/product-details.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een goede vriend van mij heeft een laptop, en die doet het met een hercules rmx, werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tis een controller.
Dus wat je nu met de muis doet doe ja dan op dat ding.
(Maar dan met knopjes)
En je krijgt er VIRTUAL DJ 3 DJC Edition bij. (Dus zal wel werken :)) http://www.hercules.com/us/DJ-Music/bdd/p/110/dj-control-mp3-e2/