Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben opzoek naar beter geluid voor mijn televisie, is een home cinema geschikt voor mij?

Het gaat mij puur om het geluid, het moet mooi, helder en diep zijn.
Is een home cinema wat voor mij, of kan ik beter voor iets anders gaan.
Zoja voor wat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
701

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een home cinema set is prima voor jou. Als je zorgt dat je een goede kwaliteit koopt en met meer dan 2 boxen en je sluit dit aan op je TV, dan heb je prachtig dolby surround effect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik had een nieuwe tv aangeschaft, maar vond dat het geluid beter kon en heb dus een home cinema setje erbij gekocht. Zo had ik dus ook in een klap een blue ray speler en ik moet zeggen dat het echt een ervaring is een mooie film te kijken. Levensecht geluid zoals in de bioscoop. Mijn antwoord is dus JA en kan het je van harte aanbevelen. Ik kan natuurlijk niet in jouw portefeuille kijken maar koop wel een goede en liefst eentje van hetzelfde merk als je TV. Dan weet je zeker dat alles vlekkeloos geinstalleerd kan worden. Leuk ook als je alles op je thuisnetwerk prikt, zodat je meer mogelijkheden hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding