Wat is een goede harde bluetooth speaker ?

ik ben op zoek naar een goede harde bluetooth speaker, ik heb al een kleintje alleen die hoor je na 20 meter al niet meer, ik was een keer snachts op het strand en er waren jongeren met een speaker die hak muziek draaide, we hoorde de speaker op 200 meter afstand, ik ben ook naar zo'n ding opzoek van rond de 200 euro en ruim 30 cm groot met een goeie bass. weet iemand iets????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
1.8K

Antwoorden (7)

kijk is naar de ion blockrocker
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.bax-shop.nl/mobiele-accu-luidspreker/ion-block-rocker-bluetooth-draagbaar-geluidssysteem-zwart
paulus811
9 jaar geleden
Dat ding is bijna een halve meter hoog! Je zal het naast je krijgen op het strand....Wel een goed antwoord trouwens, dus een + van mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben in het bezit van een Ion Blockrocker. Toestel gaat heel luid en heeft een super goede accu van 12uur. Ik heb de mijne besteld bij Conrad.be maar je kan ook bij een andere winkel kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En kan gebruikt worden via aux-kabel of bluetooth. Ik gebruik meestal bluetooth, geen problemen met kabels enzo. Toestel beschikt ook over usb zodat je je smartphone of iPod er op kan opladen.
paulus811
9 jaar geleden
Ik vind het een indrukwekkend apparaat en de prijs valt mee in de link hierboven. Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe de kwaliteit van het geluid is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@paulus811: Wanneer het geluid luid staat is de kwaliteit nog heel goed. Je moet wel met je bluetooth apparaat niet te ver van van de Ion afstaan anders wordt het geluid niet zuiver afgespeeld (als je verder dan 5m staat). Ik ben er nog steeds tevreden over en prijskwaliteit is ook zeer goed.
Hopelijk heb ik jullie hiermee geholpen!
bij de mediamarkt kun je redelijk compacte speakers kopen van redelijk veel whatt. en met bluetooth. het kost volgens mij tussen de 5-15,-
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dit zijn allemaal kleine ''stop in je zak'' speakers en is niet wat hij bedoelt . voor €15 zal je het iig niet gaan vinden, daar krijg je waarschijnlijk nog niet eens een bleutooth speaker voor
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
whatt?
Hallo, ik heb er enkele gevonden voor je, afhankelijk hoe luid de muziek mag gaan.

Hier heb je al een goedkope voor 29.99Euro de kwaliteit is goed
http://www.alternate.nl/tt/?tt=904_12_75899_box&r=%2Fhtml%2Fproduct%2Finformation%2Fpage.html%3FarticleId%3D1095580%26channel_code%3D34%26product_code%3D85208099%26utm_source%3Dtradetracker

Dan heb je de volgende krachtige luidspreker voor in de tuin voor 109.99Euro
http://www.alternate.nl/tt/?tt=904_12_75899_box&r=%2Fhtml%2Fproduct%2Finformation%2Fpage.html%3FarticleId%3D1106544%26channel_code%3D34%26product_code%3D86425224%26utm_source%3Dtradetracker

Dan heb je deze krachtige buiten luidspreker met Woofer voor 148Euro
http://www.centralpoint.nl/tracker/index.php?tt=534_12_75899_box&r=%2Fportable-speakers%2Fjabra%2Fsolemate-art-100-97100005-60-num-2377836%2F

Veel plezier ermee :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Woofers zitten in elke luidspreker (= dit zijn de luidsprekers zelf)
paulus811
9 jaar geleden
Die laatste vind ik met 150 euro niet bepaald een koopje voor een speakertje van slechts 17cm breed. Hij kan dan wel een accu hebben, dat maakt het nog geen goede buitenluidspreker.
Kijk zeker eens naar de beats by d'r dre pill xl® . Geweldig veel bass en krachtig helder geluid . Hij kost dan wel €256
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De luidheid van de speaker hangt ook af van het vermogen dat de versterker in je mobiel of tablet aan mW kan leveren.

Wij hebben goede ervaringen met mini bluetooth speakers.

De onderste twee links zijn speakers die veel worden verkocht en waar het geluid als vol en met goede bass wordt ervaren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sony SRS-BTM8 draagbare bluetooth luidspreker zwart
http://www.bax-shop.nl/bluetooth-speakers/sony-srs-btm8-draagbare-bluetooth-luidspreker-zwart/product-details.html?gclid=CjgKEAjw8r6dBRDZprbmndPi90sSJAB2U6dRs3ItOo57mavrcYwnpryNhP-8xSKEfhcW_l6e9ZGyqPD_BwE

voor bleutooth en kabel kabel zit er niet bijgeleverd maar kan je goedkoop kopen
bijvoorbeeld voor laptop
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou voor de jbl go gaan. is 30 euro, krijg je nooit spijt van