hoe AVI/MP4 bestand afspelen op Divx dvd speler?

Ik wil films die een avi/mp4 extensie hebben afspelen op mijn dvd speler (waar divx op staat). Nu pakt hij ze alleen als ik alle films een voor een converteer naar divx. Is hier een andere manier/trucje voor waardoor ik gemakkelijk avi/mp4 bestanden op mijn dvd speler af kan spelen? Ik kijk ze overigens allemaal via een usb stick die ik in mijn dvd speler inplug.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Als jou dvd speler deze formaten niet ondersteunt zul je ze helaas moeten blijven converteren. of een andere dvd speler kopen die deze formaten wel af kan spelen, er zijn trouwens ook al tv's die deze formaten meteen kunnen afspelen (zou je toevallig aan het twijfelen zijn voor een nieuwe TV ^^)
zal je een gefilterde lijst geven met dvd spelers die dit ondersteunen, deze kun je al kopen vanaf 22 euro.