Waarom krijg je de hendel van een broodrooster niet omlaag, als de stekker eruit is?

Ja, het is sowieso zinloos als dat wel zou kunnen, maar hoe zit dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig dat je een antwoord wilt weten op iets zinloos :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leven is sowieso zinloos! :)

Het beste antwoord

Je krijgt hem wel omlaag, maar hij springt steeds weer omhoog. Bedoel je dat? Niet alle broodroosters gedragen zich zo, maar onder spanning wordt de hendel magnetisch vastgehouden. Zonder stroom gebeurt dat niet.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

er zit een vergrendeling op zodat er geen ongelukken kunnen gebeuren