Welke blu ray spelers (voor televisie) hebben een "grijpmond" (in plaats van een lade)?

wellicht is er een officielle term voor maar in plaats van cd/dvd/blu ray lade gebruiken sommige apparaten een soort grijpmond.

bij laptops en externe dvd of blu ray branders voor de pc zie je het vaak zo ook bij cd spelers voor in de auto. maar ik kan maar 1 blu ray speler (voor TV) die dit heeft nl de samsung bd-es6000

http://www.kieskeurig.nl/blu-ray_speler/samsung/bd-es6000/prijzen/bezorgen/1047172

helaas word deze niet meer gemaakt is is dit model vrij duur. zijn er andere modellen die ook een "grijpmond" hebben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou je slotloadind prefereren boven trayloading? Het feit dat bijna alle apperatuur trayloaded geeft toch aan dat dat geen verkeerde techniek is (anders was alles wel slotloaded geweest bijv.).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
slotloaded ok bedankt, weet ik dat ook weer. omdat laatjes vaak langzaam zijn (open toets> apparaat moet nadenken>laatje gaat open>cd erin leggen>op close drukken>weer nadenken) het is dus vooral praKtisch dat je het apparaat alleen maar hoeft te voeren ipv te instrueren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn theorie is dat je bij een lade duidelijker kan zien of er nog een cd inzit of niet. dit is bij een slotload lastiger en er zijn mensen die er zomaar wat in stoppen en doorduwen in hun gekkigheid
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat is indd een nadeel, slotload icm en transparante behuizing zou dan ideaal zijn:)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan is een PS3 ook geen uitkomst. Duurt wel even voordat deze gebruiksklaar is.

Antwoorden (1)

De Playstation 3.