Wat zijn de voor en nadelen van apple laptops ten opzichte van windows?

Toegevoegd na 20 minuten:
Zouden jullie dan een windows of een apple laptop kopen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Sommige programma's werken niet op Macs. Ik weet even geen voorbeeld te noemen, maar het zijn er niet zo veel. Verder is het soms irritant dat als je bijv. een Word document op de Mac maakt, het niet goed wordt omgezet naar de Windows versie. Maar daar kan je zowel Mac als Windows niet de schuld van geven. Verder zijn er naar mijn mening geen nadelen. Toegevoegd na 21 minuten: Ik zou een Apple kopen.

De interface is vaak even wennen. Ze gebruiken niet de zelfde bestanden. Je zal bijvoorbeeld als je een prog wil downloaden altijd de Mac versie willen hebben.

- Weinig tot geen games. - Veel andere software heeft ook geen OSX versie. . + Minder aanlokkelijk voor malware makers. + OSX wordt door de gebruikers vaak als erg positief ervaren.

Ik heb hier een lijstje voor je opgesteld vanuit mijn eigen ervaringen: Pluspunten Apple +Veel stabieler vergeleken met Windows. De computer loopt vrijwel nooit vast. +Gebruiksvriendelijker. Je leert er beter mee werken als met Windows. Ook als je pas een Apple-computer hebt ben je er zo aan gewend. +Kwaliteit. Apple computers zijn gemaakt van hoogwaardige kwaliteit en de hardware is (op de videokaart na) zelf gefabriceerd. +Samenwerken. Alle Apple producten werken goed samen met elkaar. Minpunten Apple -Prijs. Apple is vergeleken met Windows erg duur. -Programma's. Veel Windows-programma's werken niet op Apple computers. Hier zijn echter vaak wel alternatieven voor. -Aansluitingen. Apple computers hebben vergeleken met veel Windows-computers weinig aansluitingen. Volgens mij hebben Apple computers geen HDMI-aansluiting e.d. Hopelijk heb je hier wat aan. Ik wens je veel succes met het kiezen van het beste programma!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100