Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

moet ik voor digitaal tv maandelijks betalen met CAM CI+ module met een smartcard?

Ik wil namelijke digitaal tv kijken heel graag
maar ik weet niet of ik er dus ook elke maand voor moet betalen
hier is een link van wat ik zag: http://www.mediahomeservice.nl/producten/digitale-kabel-ontvanger/ziggo-cam-ci-module-met-smartcard.php

er staat namelijke geen bedrag bij dat ik hiervoor elke maand moet betalen

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
823

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je nu al een abonnement hebt bij ziggo voor TV hoef je alleen de smatcard te activeren en kun je digitaal kijken. Heb je geen abonnement bij ziggo zul je deze moeten aanvragen. De TV abonnementen van ziggo bevatten analoge en digitale TV. Het aantal digitale zenders die kunt ontvangen is afhankelijk van het abonnement soort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De smartcard werkt pas als je die bij Ziggo hebt geactiveerd. En dat kan alleen als je een abonnement bij Ziggo hebt. Je moet er dus voor betalen. Zonder geactiveerde smartcard kun je alleen Ned1 en een paar regionale zenders ontvangen.
(Lees meer...)
bamibal
10 jaar geleden
De smartcard zelf kost je een eenmalig bedrag als ik het goed heb, voor de diensten die daarop staan moet je wel een maandelijks bedrag betalen. Ziggo klantenservice bellen misschien op 0900-1884
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding