is er een messenger (android) waarin in Whatsapp berichten kan ontvangen?

Whatsapp werkt niet in op onze tablet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

helaas gaat dit niet werken op een tablet... dat komt omdat whats app geen telefoon nummer detecteert.. wat uw wel kunt doen is een ander chat programma instaleren MAAR u ontvang geen whats app berichten.

DUS: whats app heeft een telefoon nummer nodig om door te gaan met het installen van whats app
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij kan je dat wel.

Ga naar (zie bron 1) en download daar het .apk bestand . Je moet dan het bestand (whatsapp.apk) openen

Als je hem hebt geinstalleerd dan moet je een verifcatie doen.

Download TextPlus om sms-berichten te ontvangen op je tablet of gebruik je eigen telefoon nummer

Voer dan je telefoon nummer in van je iPhone, Android of van Textplus. En voer de code die je in de sms hebt gekregen in op je tablet

Volgens mij zou dat moeten werken

Kijk anders even naar de Engels bron hieronder (bron 2)

Toegevoegd na 55 seconden:
Laat het me weten of het heeft gewerkt

Toegevoegd na 3 minuten:
Wat alleen het probleem is met je normale telefoonnummer.
Is dat als je Whatsapp installeert met je telefoonnummer van je telefoon waar je Whatsapp op hebt staan werkt het niet want je kan maar een telefoonnummer gebruiken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bent de bron vergeten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja klopt