Wat is een goede iPod(4g) docking station?

Hij hoeft niet perse de iPod op te laden Maar moet wel makkelijk mee te nemen zijn bijvoorbeeld voor een dagje strand, budget is ongeveer 120 euro. alvast bedankt =)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

mishien deze het is een goeie en werkt op baterijen hier heb je de link of kijk bij de bron:http://www.pdashop.nl/product/63901/category-189067-speakerdocks/jbl-on-stage-iiip-for-iphone-black.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb bijna alles gehoord in deze prijsklassen en vond de speaker in de link van Philips het beste klinken. Hij werkt ook op batterijen en is erg eenvoudig mee te nemen. Bovendien is het een stevig ding, al kan alles kapot natuurlijk. Op het strand is het met zand natuurlijk wel uitkijken.

Uiteindelijk heb ik zelf toch een tweedehands Bose Sounddock II gekocht en dat klinkt wel een stuk beter, maar is niet heel makkelijk mee te nemen en werkt niet op batterijen. Het portable Sounddock van Bose wel, maar die heeft een nieuwprijs van 399, iets boven het budget dus.
Van deze Philips krijg je geen spijt.
paulus811