Onbekend televisie merk voor het instellen van universele afstandsbedieding. Hoe kun je dit oplossen?

De televisie is van het merk Emprex en de afstandsbediening van Philips. Op andere apparaten werkt hij wel, maar de tv kan hij niet vinden. ik heb op internet al gezocht naar zon code die je dan kunt invoeren maar heb het nergens terug kunnen vinden. Het merk Emprex is onbekend bij Philips en bij de codes uit de handleiding staat Emprex er niet tussen. ook automatisch zoeken via de afstandsbediening lukt niet. Hoe kan ik de afstandsbediening laten werken op de televisie??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Op vrijwel alle universele afstandsbedieningen kun je deze laten 'leren' van de originele afstandsbediening. Je houdt ze dan bij elkaar en kunt de commando's overnemen. Dat kan ongetwijfeld ook bij een Philips, maar daarvoor moet je zelf even de gebruiksaanwijzing lezen.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hebben we inderdaad meerdere malen geprobeerd, maar ook dit lukt niet. Misschien is deze tv net 1 van de uitzonderingen waarbij de afstandsbediening niet werkt. Hij werkt namelijk op alle apparaten in huis behalve deze tv.