ik heb gehoord dat de olympische spelen in 3d uitgezonden worden,ik heb een 3d tv. hoe ontvang ik deze beelden in 3d?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ze worden in 3D opgenomen, er zijn maar weinig landen/zenders die het in 3D uitzenden. In Nederland naar mijn weten niet.

Toegevoegd na 15 uur:
Naast KPN Ziggo dus ook blijkbaar:

http://www.nederland.broadbandtvnews.com/2012/07/27/bbc-hd-en-bbc-three-tijdelijk-in-basispakket-ziggo/

Voor UPC moet je het HD-pakket hebben, dan ontvang je het ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de kpn zendt het uit in 3d.

Toegevoegd na 10 minuten:
de volgende informatie komt uit de bron:

BELEEF DE OLYMPISCHE SPELEN IN 3D BIJ KPN

Het duurt nog maar heel even en dan barst het sportgeweld in Londen los. Natuurlijk hopen we op een prachtige serie medaillewinnaars in het Oranje kamp, maar voor de echte liefhebbers is er meer. De BBC zendt de spelen namelijk uit in 3D en KPN is één van de kabelaars die het signaal in Nederland door zal zetten.

Gedurende de spelen kunnen eigenaren van een interactieve TV-abonnement van de KPN in staat zijn om de Olympische Spelen in 3D te beleven. Deze beelden worden op het kanaal van BBC HD doorgegeven. Wanneer de BBC geen live beelden heeft, zijn er herhalingen of gewone HD uitzendingen.

Het klinkt misschien nodeloos om te zeggen, maar je hebt natuurlijk wel een 3DTV nodig om deze ervaring te beleven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
meer dan deze informatie (onderstaande bron) kan ik niet vinden, ik zou informeren bij de kpn! of kijk via de bbc ? KPN biedt BBC HD gratis aan tijdens Olympische Spelen
vrijdag 20 juli 2012 | 12:21 CET | Nieuws
KPN biedt BBC HD gedurende de Olympische Spelen gratis aan voor alle Interactieve TV klanten van KPN, indien HD beschikbaar is op het adres.
Tijdens de Olympische Spelen 2012 in Londen zal de BBC een aantal onderdelen uitzenden in 3D.
Geselecteerde hoogtepunten van de Spelen waaronder de openingsceremonie, de finale van de 100 meter sprint en de sluitingsceremonie zullen driedimensionaal worden uitgezonden op het BBC kanaal, BBC HD.
Daarnaast zendt de BBC elke dag een 30 minuten special uit in 3D met de hoogtepunten van de dag.
Als er geen 3D uitgezonden wordt, zendt de BBC op dit kanaal HD content uit.
Om 3D te kunnen bekijken is een geschikte TV nodig en dient de tv-ontvanger aangesloten te zijn met een HDMI kabel. KPN levert standaard tv-ontvangers die HD en 3D signalen kunnen uitzenden. Categorieën: Broadcast & Satellite
Bedrijven: BBC / KPN
Landen: Nederland
: http://www.telecompaper.com/nieuws/kpn-biedt-bbc-hd-gratis-aan-tijdens-olympische-spelen?utm_source=feedburner&utm_medium
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, zit ook te bedenken dat dit inhoud dat je niet alleen bij KPN maar ook bijv. bij Ziggo dit dus kan bekijken behalve als je het goedkoopste tv-pakket hebt. https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/ nr 605