hoe kan het , als je een normale tv hebt, en er een reclame op is van een 3D of led tv, je die kleuren dan ook goed ziet op je normale tv?

het is ja wel raar dat je die kleuren en die scherpte ook op je normale tv ziet. nepperij of?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De reclame makers weten dat de meeste mensen nog een normale tv hebben, dus ze hoeven de reclame niet in 3D uit te zenden. Dit is hetzelfde als reclame maken voor de ambilight, ze willen alleen het effect laten zien. Om het te beleven, zul je dus zelf tot aanschaf moeten overgaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je ziet de kleuren niet zoals bij een 3D tv, maar de illusie wordt gewekt door alles erom heen net iets vager/minder kleurig te maken.