Kan je op de imac pc games spelen?

ik wil een imac kopen maar ik vraag me af of de imac pc spellen kan laten spelen.
Bijvoorbeeld Fifa 14 voor de pc.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Er zijn hier verschillende oplossingen voor: programma's zoals Wine of Crossover. Je kunt ook bijvoorbeeld je iMac partitioneren en dan Windows op je iMac zetten. Er zijn heel veel oplossingen hiervoor
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verreweg de beste oplossing, die ik zelf ook gebruik, is met behulp van Apple's "Boot Camp" Windows naast Mac OS X installeren. Bij opstarten kan je dan kiezen tussen Mac OS X of Windows door de 'Alt' toets ingedrukt te houden.

Ik heb wat links toegevoegd, die uitleggen hoe je dit kan doen.