waar kan je terecht met een gebroken onderdeel op een chipkaart?

Er is iets van mijn chipkaart afgebroken en nu heb ik iemand nodig die dat op een hele precieze manier kan terugsolderen. Ik heb een paar computerherstellers gebeld en die zeiden tegen mij dat ik een electronica specialist moest proberen. Maar ik ken er zo geen. Ik woon trouwens in Leuven (België).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je met een chipkaart,een kunstof kaart bedoelt zoals een bankpas, dan kun je de reparatie vergeten, een nieuwe aanvragen is dan de enige oplossing die werkt.
Voor reparatie van electronica kun je in Leuven terecht bij DIGAME - Digitaal in mensentaal
Lei 8A
3000 Leuven
Tel. : 016 222 100
Fax : 016 222 130
info@digame.be