Het beeldscherm dat links zat is verwisseld met die die rechts zat?

Als je je beeldscherm in drie delen opdeelt, het midden, de linkerkant en rechterkant. Maar bij mij is de linkerkant en rechterkant verwisseld.... Kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb geen twee schermen!

Toegevoegd na 1 dag:
Ik heb geen twee schermen!

Toegevoegd na 1 dag:
Ik kan geen goeie screenshot maken dus hier een foto, je ziet dat de bureaubalk helemaal rechts zou moeten staan maar staat in het midden.

Zoals ik eerder zei: de linkerkant en de rechterkant zijn verwisseld, het midden staat nog wel goed!

Weet jij het antwoord?

/2500

de gemakkelijkste manier is de stekers omwisselen ,dus het linkse en rechterbeeldscherm in een andere uitgang stoppen

Je bedoelt echt beeldschermen? En op een laptop? Je hebt dus een extra beeldscherm aangesloten op je laptop dan? Hoe dan ook, dat blijft al gelijk. Als je videodrivers goed zijn geïnstalleerd is daar waarschijnlijk een tool bijgeleverd waarmee je de beeldschermen kunt verslepen naar de gewenste positie. Toegevoegd na 1 dag: Omdat je het letterlijk over beeldschermen had in je vraag, ging ik er van uit dat je dat bedoelde. Maar goed: met welke software heb je dat klaargespeeld? Deze verwijderen zou het toch moeten doen en als je 'm echt nodig hebt, bijvoorbeeld om toch echt bepaalde instellingen goed te zetten als het het tooltje is dat bij je videodriver zat, daarna opnieuw installeren en eens kijken wat dat doet.

fn + f4, oz is het in ieder geval op mijn pc maar dan krijg je de opties voor de projectors (schermen) zo die ik dat ook (heb een extra beeldscherm bij mijn laptop) en anders de twee beeldschermen omwissenen (left to right, right to left xd)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100