Welke betaalbare wasmachine kwam uit de laatste test van de consumentenbond als beste getest?

Er schijnt een goedkope wasmachine als beste uit de test gekomen te zijn. Wie weet welke dat is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
paulus811
12 jaar geleden
Je moet 'beste getest' niet verwarren met 'beste koop'. De goedkope die je bedoelt geeft het meeste waar voor het geld, maar de beste machine is het zeker niet.

Antwoorden (1)

dat is de nevada 1400
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
j5m
12 jaar geleden
Hij is te koop vanaf 360 euro
paulus811
12 jaar geleden
Deze is niet als beste getest, maar is beste koop en dat is echt iets heel anders. Best getest is een Miele van € 1.597. Beste koop wil zeggen dat voor dit apparaat de prijs kwaliteitsverhouding het best is, maar het is zeker niet de beste machine.