Kan ik koffiezet apparaat 12 V en 200 watt gebruiken op 220 Volt ?

Kocht dit koffiezet (200 Watt) met 12 Volt aansluiting voor boot.
Welke omvormer moet ik aankopen, om ook op 220 Volt te gebruiken.
Waar te koop ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Je kunt een halogeentrafo gebruiken die minimaal 200 W leveren kan. Met deze link vindt je er een die 250 W aan kan voor € 34.-
Wellicht is het goedkoper om gewoon een koffiezetapparaat voor 230 V te kopen, deze hebben meer vermogen zodat je koffie eerder klaar is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je, want al betan er andere omvormers, die zijn te duur.
Ik ga dan op zoek naar een in te bouwen alogeen en die zijn wel aanvaardbaar in prijs.
Ik kreeg ook een reactie die me aanraade om een nieuw toestel aan te schaffen in 220 V.Dit ligt voor de hand, MAAR het toestel 12 V is zo handig en niet diep (kan ook opgehangen worden) zodat het het echt zeer weinig plaats inneemt. Terwijl alle 220 V grotere toestellen zijn...
BEDANKT A ALLE REACTIES... Marc

Andere antwoorden (3)

Je hebt inderdaad een omvormer nodig die de stroom 220V omzet naar 12V.
Omvormers bestaan in alle vormen en maten en zijn zo goed als overal te koop, zowel in de winkel als online
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, je hebt een omvormer nodig.
Maar helaas zijn er bijna geen omvormers te koop die 230v-12v gaan met 200 watt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koop een nieuw koffiezetapparaat voor 230 volt en houd deze voor de boot. Omvormers zijn immers duurder dan een nieuw apparaat en bovendien met dat vocht op je aanrecht nog gevaarlijk ook.