Wanneer is een krups nespresso klaar?

Hallo, ik heb via marktplaats een krups nespresso apparaat gekocht.
Het gaat om de F893.
Als ik een kopje espresso wil zetten, blijft het apparaat doorlopen met als gevolg dat het kopje overstroomt.
In de handleiding staat dat je hem moet uitzetten als de espresso klaar is.
Maar wanneer is dat? Moet het kopje vol zijn of is hij bij een halve al klaar?
Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je kopje vol is. Vind je de koffie te sterk, zet je de volgende het apparaat wat eerder uit. Is het te slap neem je een grotere kop.