moeten oplaadbare batterijen geladen worden(dect telefoon) in een oplader of op de lader van de telefoon?

nimh batterij geleerd bij dect telefoon; staat vermeld kan 1000 x geladen worden(?) maar geen evrmelding op dit in een oplader moet of op de lader v.d. telefoon zelf!!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
http://www.goeievraag.be/vraag/elektronica/telefoon-abonnementen/draadloze-huistelefoon-opladen.27164
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik heb zelf de cheapscate accu's uit mijn dect telefoon vervangen voor GP powerbank batterijen (accu's) deze worden gewoon in het laadstation van de dect telefoon geladen.

Het beste antwoord

Die worden geladen als de telefoon in zijn houder staat.

Soms kan nodig zijn (bijvoorbeeld bij onze dect set) om bij geheel lege batterijen die batterijen eerst op te laden in een losse batterijlader.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank je wel.ga het uittesten want tot nu toe te korte standbytijd dan aangegeven is/wordt. 3/4 vol batterij opeens leeg als ie maar even gerinkel heeft.