Mijn gitaarversterker is kapot, na 2,5 jaar gebruik?Heb ik nog recht op garantie? De bon heb ik nog. Wat kan ik het beste doen?

De gitaarwinkel zegt 1jaar garantie te geven, ik heb bij normaal gebruik toch recht op reparatie/vervanging?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt 1 jaar garantie.
Gebruikt hem nu 2,5 jaar.
Dus... Je hebt geen RECHT op garantie meer.

Toegevoegd na 4 minuten:
Nog even wat je het beste kan doen:
Prijsopgave reparatie vragen en afwegen of het nog de moeite waard is.