Welk soort netwerk gebruikt een Parrot Ar.drone 2?

Ik wil er een kopen voor op de camping in Kroatië. Er is Wifi, maar niet snel.

Gebruikt hij behalve Wifi ook een ander netwerk? (Bluetooth)

En is hij ook te gebruiken zonder een netwerk?

En wat gebeurt er als de batterij leeg is? Stort hij neer of zakt hij zachtjes omlaag?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wanneer het apparaat geen bediening meer verneemt, zal hij rustig landen. Houd er wel rekening mee dat als hij boven een afgrond of gevaarlijk punt staat, hij daar ook zal landen. Gevolg is wellicht schade.

De AR drone zendt zelf een Wifi signaal uit, dus een router van de camping o.d. is niet nodig.

Toegevoegd na 1 minuut:
Mijn excuses, verkeerd onthouden, maar ook als de batterij (bijna) leeg is zal hij netjes landen. Dit zoals ook bij het missen van bediening(ssignaal).

Bluetooth lijkt me niet meer van toepassing aangezien hij een eigen signaal uitzendt.