in principe niet het kost je alleen meer stroom. en het is soms wel lastig als er weer een of andere update binnenkomt of een of ander signaal van internet binnenkomt dan start ie soms spontaan weer op
capthavoc
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zit wel een risico aan vast . Computers moet je nooit onbeheerd laten draaien of in slaapstand zetten . Stel je ligt te slapen en er gaat iets mis in het systeem waardoor die in Brand vliegt , Computers zitten bomvol met giftige materialen die bij Brand evenzoveel toxische gassen verspreiden . Ik zal het dan maar plat tegen je zeggen
Je bent dood voordat je ( als je die hebt ) brandmelder afgaat .