Waar vind je een statief voor een compact fototoestel dat je overal kan aanhangen,bv. aan de tak van een boom?

Vorig jaar zag ik een boekje een statief voor gewone compact camera's. Het is een klein hebbeding met drie flexibele pootjes, zodat je, eenmaal de camera bevestigd is, je de camera aan een tak van een boom kan hangen. Het is geen gewoon statiefje, maar een flexibele gadget.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (4)

Je bedoelt zeker de gorillapod,

kijk hier is: gorillapod.nl

en ik denk dat je ook in fototoestel/camera winkels kan kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goedkoop moet, bij de Wibra € 0,99 en bij de Action € 1,29
Allebei met flexibele pootjes voor een lichte camera.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een willekeurig mini statief je gebruiken, daarbij wat elektriciteitsdraad om om tak of boom vast te zetten.

tip film/fotografeer op de kop, je kan beeld makkelijker flippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ze toevallig laatst gezien bij media markt. Alle soorten en maten. Ze vielen me op omdat ze me zo handig leken.