wat betekenen de instellingen op een camera?

ik heb vanochtend een nieuwe camera gekocht. maar ik weet niet wat de instellingen betekenen en wat ze doen (bijv. de instellingen P en S enz.) ik hen een samsung WB700 weet iemand mischien wat die instellingen betekenen?

Toegevoegd na 9 minuten:
en ik kon het niet vinden in de gebruiksaanwijzing

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de gebruiksaanwijzing al gelezen?

Het beste antwoord

Inderdaad S= sluitertijd jij bepaald die en de camera regelt het diafragma voor je. P = halfautomatisch. witbalans ISO bepaal jij erg handig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is in en uitzoomen dacht ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, in en uit zoomen is een andere knop.
RTFM
In simpel nederlands: Lees de gebruiksaanwijzingen. Die zitten er niet voor niets bij.
Tegenwoordig niet meer op papier maar op CD of DVD.
In je computer stoppen en LEZEN!!!

Anders online via:
http://www.samsung.com/nl/consumer/flagship/EC-WB700ZBPSE2/Long_Zoom_brochure.pdf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stand "p" is volgens mij program. Je stelt vooraf wat in en kan dan een voor geprogrameerde stand gebruiken.
"S" lijkt mij je sluitertijd die je handmatig kan instellen als hij niet op automatisch staat.