Ik wil 100 digitale foto's laten afdrukken: 10x15 cm. Bij Blokker kost het EUR 10,99. Zijn er goedkopere opties? Dank!

11 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet duur toch?
Maar 100 stuks, echt waar, zal je ze over een week nog bekijken? Misschien leuker om hieruit 50 foto's te kiezen en er een boek van maken die je gemakkelijk in de boekenkast kunt opbergen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel dubbele zitten er in? Die kunnen er ook uit, wat je de foto's die je al eerder hebt gezien, die verdwijnt direct weer naar de achterkant van het stapeltje. Dus waarvoor je voor 1 situatie wellicht 10x een (verschillende) foto hebt gemaakt. Eigenlijk wil je een stapeltje, waarbij elke foto uitvoerig wordt bekeken. Foto's die direct naar de achterkant zouden verdwijnen, kunnen eruit en dat scheelt je natuurlijk geld.

Het beste antwoord

Dat kan goedkoper en wel naar: 4,70 euro bij Pixum online:
(+ 1,95 verzendkosten)

http://www.fotovergelijk.nl/foto.php
http://www.pixum.nl/lp/pixumnl_75fp/?p_ref=cpl_apr_pixumnl_75fp&utm_source=PN&utm_medium=cpl&utm_content=textlink&utm_campaign=75fp&affiliateID=24