waar koop je een kleine externe harddisk voor timeshiftfunctie?

De min. eis voor een humax is 100gb. Dat is voldoende voor mij. Online bij winkels vindt ik allemaal 500gb. Prijzen rond de 50euro. Het is slechts voor de timeshiftfunctie. Ik heb niet veel ruimte nodig, ik kijk alles vaak direct. 50gb is al voldoende echter wordt dat niet geaccepteerd door de humax-decoders heb ik gelezen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal dan waarschijnlijk een 160Gb schijf worden.
https://www.google.nl/#q=160gb+hdd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Moord, Nee, als je de goedkoopste schijf wil ga je niet zoeken naar het laagste aantal GB, maar naar de goedkoopste schijf boven het minimum aantal GB wat je wil hebben. 160GB schijven extern zijn nu duurder dan 500GB exemplaren. http://tweakers.net/categorie/334/externe-harde-schijven/producten/#filter:PY1LCsMwDETvMmsX7H42OkCgi65yAuOIoJI0Rs6iNPjukVtSbcS8mWE2LDqwdsLTAEJWeRa4H-wXXY3Fkv4kc7pb7hQcchy5lw-DgveuNRM_4ht0vR1KXiCzirU6mVbWAtpg8dD-3GyEs7ezgbl1cflKA7XWHQ
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eerste twee zijn foutief, ACES zit het behoorlijk te verknallen daar.

Antwoorden (1)

Op http://tweakers.net/categorie/334/externe-harde-schijven/producten/ kun je een overzicht vinden van allerlei typen externe harde schijven.
Hier kun je ook schijven vinden van bijv. 128 Gb.
Alleen geldt niet het principe van hoe kleiner de schijf, hoe goedkoper.
Dus als het je om de prijs te doen is, dan kun je net zo goed een 500Gb schijf aanschaffen.