Bij digitale tv doet discovery channel en disney channel niet. Hoe oplossen ?

Sinds vandaag hebben we digitale tv. Maar bij discovery channel en disney channel zegt hij 'zwak of geen signaal'. Alle andere zenders doen het wel. En op analoog deden ze het ook.
Weet iemand hoe ik het kan oplossen?

Ik heb al 2x opnieuw laten scannen naar zenders.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Eens kijken of uw provider die wel vrijgeeft volgens het pakket dat toegewezen is.
Als het wel in uw toegewezen zender pakket zit moet u contact opnemen met hun want dan is er iets mis met de kabel converter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ow ja sorry vergetne te melden. Beneden doen ze het wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eens vragen welk pakket zij hebben.
Indien dit hetzelfde is dan ligt de fout in de installatie en dus uw leverancier.
Dan ligt het aan de kwaliteit van de kabel naar boven. Je zegt niet welke provider je hebt, maar bv UPC geeft aan welk soort kabel en splitter je moet hebben.