kan ik met Apple tv in combinatie met de uitzending gemist app op de ipad programma's fullscreen 16:9 bekijken?

Ik heb geen smart tv, maar zou graag uitzending gemist via internet willen bekijken. Dus vandaar mijn vraag.

De ipad heeft geen 16:9 verhouding, vraag me dus af als ik het ipad beeld op mijn tv krijg ik dan fullscreen uitzending gemist kan kijken met de ipad app.

Of wellicht heeft de Apple tv zelf toegang tot de app store, wat nog makkelijker zou zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Soms is het me niet duidelijk waarom een vrager iets vraagt en niet probeert. Is het zo dat je een apparaat wil kopen en dus een what if vraag stelt? Let dan op dat als je een ATV wil kopen de ATV 2 weer meer ondersteunt dan een originele: https://itunes.apple.com/nl/app/npo/id323998316?mt=8 Misschien verduidelijkt dit iets: Omschrijving
Met de NPO-app kun je live en on demand programma’s van de Nederlandse Publieke Omroep op je iPhone, iPod touch en iPad kijken en luisteren. De tv-programma’s verschijnen kort na afloop van de uitzending op Nederland 1, 2 en 3 en blijven dertig dagen beschikbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://tweakers.net/productreview/55736/apple-tv-(2012).html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb indd geen Apple tv, dus is een what if.

Antwoorden (1)

Ja met de Apple tv krijg je mooi vol beeld. Wel heeft je tv HDMI nodig.