Wat moet ik doen als mijn bestuurbare racewagen in het zwembad valt?

Ja, nou ja, ik ben heel erg dom geweest, de trampoline staat naast het zwembad, ik druk per ongeluk op gas, mijn auto rijdt vervolgens met volle vaart het water in! Wat nu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Testen of hij nog alles doet.
Zo nee: accu en auto goed drogen dan accu opladen.
Testen of het dan werkt.
Werkt het niet is het einde verhaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meestal is er niet veel aan de hand, motoren gaan daardoor niet stuk, een ander verhaal is de ontvanger, deze moet zo snel mogelijk open en met een föhn drogen, eigenlijk een werkje voor een specialist maar een beetje handig persoon kan dit ook. Reageert de auto niet, ontvanger vervangen (te verkrijgen bij hobbyzaak) en rijden maar weer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het de auto van t plaatje is vraag ik me af of dat de moeite is die auto´s kosten bij zaken zoals Bart Smit of Intertoys 20 euro.
Dan is denk ik een ontvanger of een nieuwe auto hetzelfde qua prijs ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is de keus die de vraagsteller zelf moet maken.