Is er een bedrijf dat beeldschermen vervang van laptops

De laptop scherm is kapot gegaan en ik vraag me af of wij dat ergens kunnen laten repareren.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Alle mensen die elektronica gestudeerd hebben kunnen een beeldscherm vervangen maar natuurlijk kan u terecht in elke shop die computers verkoopt want die sturen het op naar een herstelcentrum of naar de hoofdimporteur van dat merk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Uiteraard ook daar waar u die PC gekocht heeft, als ze het zelf niet doen zullen ze wel weten waar hulp te halen, nog weinig firma's doen dit zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
escape
10 jaar geleden
Ik heb geen elektronica gestudeerd en toch de beeldschermen van tientallen laptops, tablets en smartphones vervangen. Sterker nog: daar is helemaal niets aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Proficiat, ik weet ook dat daar "helemaal niets aan is" maar niet iedereen is zo technisch ingesteld. Dan bewijst dat mensen veel kunnen met het nodige inzicht en zelfvertrouwen, dat pleit voor u.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mooie reactie en +1 voor je antwoord.
Ook al denk ik dat een nieuwe laptop bijna goedkoper is als het laten vervangen van een beeldscherm.
Ik heb een eigen bedrijf en ben in staat het scherm van jouw laptop te vervangen.
Indien je interesse hebt dan kun je contact opnemen via de contact pagina op http://www.htfelectronics.nl