De Exquisit KS 116, is dat een betrouwbare koelkast en maakt hij geen herrie bij het aansaan en koelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb ook een exquisit, maar welke precies weet ik niet.
Ik heb er ook een klein vriesvakje bij.
Maar er zit maar een temperatuurschakelaar op.
Als je het vriesvakje koud genoeg wil hebben, dan word de koelkast te koud, en spullen die dan tegen de achterwand van de koelkast leggen bevriezen dan, niet echt goed voor bv een krop sla.
Als je de koelkast op een goede temparatuur wilt hebben, vriest het vriesvak weer niet hard genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat versta je onder niet hard genoeg vriezen? Hoeveel graden vriest-ie dan op een lagere insteltijd?

Andere antwoorden (2)

Ik ben er in elk geval heel tevreden over! Ik heb ook de vriezer van Exquisit, en omdat die het onder barre omstandigheden nog steeds blijft doen heb ik een half jaar geleden ook de KS116 koelkast gekocht. Ik heb geen klachten over geluid bij aanslaan en koelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je werkelijk een goede koelkast wil kopen, dan moet je een koelkast kopen die werkt op koude lucht. Die hoef je nooit te ontdooien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lees dat jij niet de slimste thuis bent, je naam zegt het al!