Heeft de nieuwe Ipad-3 een HDMI-aansluiting?

Kan je dus de Ipad-3 aansluiten op je tv om bijvoorbeeld een filmpje in het groot te zien? Ik doe dit met m'n laptop wel eens, en dat is natuurlijk wel handig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

de ipad zelf heeft dat nooit je kan wel natuurlijk zo'n ding kopen die je in de opladeraansluiting kan doen. (zie afbeelding als je niet weet wat ik bedoel met opladeraansluiting)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, haha, de opladeraansluiting had ik zonder plaatje wel kunnen bedenken ;) Maar toch bedankt voor de moeite!

Andere antwoorden (2)

Het zit niet op de ipad zelf. Wel kan je er een verleng stukje bij kopen, die de normale aansluiting veranderd in een HDMI aansluiting. Deze kan je in elke apple store kopen of op de apple site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ deze: http://store.apple.com/us/product/MD098ZM/A?fnode=MTc0MjU4NjE&mco=MTc5OTU4MjA
Nee. Wel kun je een apple tv aanschaffen. Dat is een klein kastje dat full hd ondersteund en die kun je zo aan je tv aansluiten. Prijs. 99$