Hoe kan ik deze stekker aansluiten?

De schakelaar van deze tafelslijpmachine is kapot, dit is 2 polig. Kan ik deze ook aansluiten met bijvoorbeel 2 aparte schakelaartjes van een schemerlamp?

Ik denk dat 1 spanning is en 1 aan en uit, maar dit weet ik niet zeker. Wie heeft er snel advies, we hebben dit apparaatje vanavond nog nodig. Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een advies voor wat langere termijn: de schakelaar is bij een elektrowinkel te koop. Is zon'n winkel niet bij je in de buurt, probeer dab Conrad op internet.

Antwoorden (1)

Verbind de draden door, en schakel aan en uit door de stekker in en uit het stopcontact te doen.
Reddie
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zou je simpel uit kunnen leggen hoe ik die draden door moet verbinden? En kun je dan nog de snoer een schakelaartje plaatsen?