Hoe krijg ik het geluid opgeslagen van me video?

Ik heb een video gemaakt waar ik in praat. Maar ik wil dus alleen het geluid hebben zodat ik die kan afspelen terwijl er verschillende foto's & Video's komen. Ik heb het al opgezocht en toen kreeg ik iets met Format Factory. Heb geen flauw idee wat ik met dat moest doen. Laat me alsjeblieft weten hoe. Het maakt niet uit hoe ik heb het echt nodig :s

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Audio
5K

Antwoorden (4)

Je zou het kunnen proberen met het programma Free Studio van DVDVideosoft. Dat heeft allerlei converteermogelijkheden, zoals bijv. het converteren van youtube naar mp3. Mogelijk kun je dat ook met eigen videobestanden. Succes!

P.S. het werkt alleen op Windows pc's.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kan het ook fraps downloaden dat programma neemt de audio op in mp3 en de viseo in 1080 p en het windows geluid ook (is gratis te downloaden)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het een AVI bestand is zou je VirtualDub(gratis zwitsers zakmes voor videobestanden) kunnen gebruiken om de audio stream uit het bestand de extraheren(zonder kwaliteits verlies)

Bij een mov/m4p kun je in Quicktime(wel de Pro editie) de videotrack verwijderen, en er opent zich een nieuwe player waabij je de audio als AAC of MP3 kan opslaan, wel dan opletten dat je het venster waarin het video oorsponkelijk te zien was niet bewaard want anders is je video track voorgoed weg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met Freemaken Video Converter kun je een video-bestand omzetten naar mp3 of een ander audioformaat. Vervolgens kun je er ook een nieuwe video of foto's onderzetten.