waar kan je kabels voor je beats by dr.dre hoofdtelefoons kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
1.2K

Antwoorden (5)

Kan op http://www.monstercable.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet jij toevallig ook of de controltalk kabel van de Monster Beats Dr. Dre Solo hoofdtelefoon waarmee je een apple product kan bedienen ook kan gebruiken voor de Monster Beats Dr. Dre Studio hoofdtelefoon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, sorry, dit weet ik niet..
Bij 'conrad' maak je kans...:! Google d'r eens op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een vriend van mij had er laatst één gekocht bij HOBO hifi:

http://www.hobo.nl/default.aspx?page=Home
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze wel eens gewoon bij de mediamarkt zien liggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet jij toevallig ook of de controltalk kabel van de Monster Beats Dr. Dre Solo hoofdtelefoon waarmee je een apple product kan bedienen ook kan gebruiken voor de Monster Beats Dr. Dre Studio hoofdtelefoon?
Ik heb ze zelf besteld bij Bax-shop
Ze staan daar alleen niet in de shop maar je kunt zo bestellen door te mailen naar de helpdesk..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet jij toevallig ook of de controltalk kabel van de Monster Beats Dr. Dre Solo hoofdtelefoon waarmee je een apple product kan bedienen ook kan gebruiken voor de Monster Beats Dr. Dre Studio hoofdtelefoon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja: dat werkt gewoon!!