Me blackberry oplader aansluiting is kapot , ik heb me blackberry nodig en heb geen speciaale oplader wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als u bedoeld de stekker welke in de BB moet dan zou u een gelijke stekker kunnen afknippen van een andere adapter maar met voldoende kabel en dan die dan aan elkaar zetten met bv een luchter klem.
Als u kan solderen dan is het eenvoudiger.
Als u bedoeld de netstekker dan kan u daar simpelweg een andere aanzetten.

Een andere mogelijkheid is een universele adapter maar let dan wel dat u die insteld op de juiste spanning (Voltage)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een Blackberry kan je met een Micro-usb opladen, gebruik je USB kabel + een USB lader.
De USB kabel zat al bij je Blackberry, en een USB lader kan je bij veel winkels al voor enkele euro's aanschaffen. (Hema, Mediamarkt etc.)

Misschien is er iemand in de buurt die een Samsung, LG, HTC telefoon heeft, want die heeft namelijk dezelfde oplader.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou even op marktplaats kijken voor een micro usb kabel.
vaak er goedkoop te vinden.