Oortje kan niet helemaal in de splitter. Hoort dit?

Ik heb onlangs een splitter (zie plaatje) gekocht. Maar als ik mijn normale oortjes in de splitter doe, kan hij er niet helemaal in. De aansluiting van de oortjes is gewoon goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Ik heb ze ook je moet de plug harder erin drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is niet helemaal normaal, maar wel verklaarbaar:
Dergelijke gadgets worden niet altijd even nauwkeurig gemaakt, maar als je beide oortjes gewoon netjes stereo geluid geven dan hoeft het geen bezwaar te zijn.

Wel kan het lastig zijn dat het dunne stukje van de 3,5mm plug niet helemaal door het diepste contactveertje wordt vastgeklemd.
Het plugje kan dan gemakkelijk weer uit de splitter getrokken worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans is groot dat de hele serie die bij Handyman hangt dezelfde fout vertoont.
Je kan wel teruggaan en vragen of je een andere mag proberen met jouw oortjes, of anders je geld terug vragen.