Ik heb soms rare pixels op mijn beeldscherm hoe komt dit?

Het komt soms en gaat meestal vanzelf weg maar het is heel erg vervelend. Het gaat om een Packard Bell monitor kijk naar de foto voor duiderlijke probleem.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

pallet vorming.

Dit is een fout die verschillende oorzaken kan hebben.
Het kan variëren van een slechte verbinding (monitor kabel), falende videokaart of een fout in de elektronica van je beeldscherm.
ik zou beginnen de video drivers opnieuw te installeren.
Even je kaart loshalen (ervan uitgaand dat dit een computer is waar het op draait) en weer vastzetten.
Ook controleren op stofophoping (warmteontwikkeling).
ronaldP
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit komt waarschijnlijk door een te snelle beweging in je camera is het een telefoon camera het kan zijn dat de camera is beschadigd