kan ik met interactieve tv van kpn opgenomen programma's op een of andere manier opslaan op een usb stick wanneer de ruimte om op te slaan vol is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niemand een antwoord?

Antwoorden (1)

Je zou een usb tv kaart met een s vhs ingang op op de recorder kunnen aan sluiten en proberen met de computer op te nemen.Zelf neem ik op deze manier ook fragmenten van de bijvoorbeeld de wereld draait door op.Het is gauw 1 gb per uur
dus dat is te doen
Ook kan je een dvd recorder aansluiten op de kpn media box met een analoge scart kabel dan in realtime op dvd zetten en copieren naar de hdd van de computer en vandaaruit naar de usb stick.Het is omslachtig Liever had ik gezien dat die media boxen net zoals een hdd dvd recorder je de progammas kan opnemen en elders op te slaan.Maar vanwege die auteurs rechten zijn deze mogelijkheden de nek omgedraaid

De kpn zeght zelf..
In het Startpakket ontvangt je een Interactieve tv-ontvanger waar je tv-uitzendingen mee kunt opnemen. Je kunt hiermee eenvoudig programma's opnemen en afspelen op je tv-toestel. Hiervoor heb je naast het Startpakket ook het Opnemen Pakket (5,- /mnd) nodig.

Mocht je gebruik willen maken van je huidige apparatuur dan moet je er rekening mee houden dat bestaande apparatuur, zoals een DVD-recorder of harddiskrecorder mogelijk niet werkt in combinatie met digitale televisie. Dit is één van de verschillen tussen analoge en digitale televisie en geldt voor zowel KPN als andere aanbieders