Mijn mobielscherm word ineens zwart en de mobiel blijft om de 2sec trillen. Wat is dit en wat kan ik hier aandoen?

Ik kan mijn mobiel wel uitzetten en dan weer aan maar dan doet hij het na een uur het zelfde.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Merk en type mobiel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Samsung galaxy ace plus

Antwoorden (1)

Dit is geen verkeerde instelling/iets waar jij wat aan kan doen. Je kan als laatste redmiddel nog wel hard resetten. Volgens mij is dat voor de ace plus de home button en off button tegelijk een paar seconden lang indrukken. Als dat niet werkt moet je telefoon echt naar de reperateur. Indien je nog garantie heb moet je er mee terug naar de winkel sturen ze hem op.