Bestaat er een mini-waterkoker voor slechts 1 kopje thee?

Leek me handig voor op me bureau, graag ook verkoop locatie :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag en goed idee. De koffie bij mij op school is echt te smerig en duur om te drinken.. als het in een tas past in combinatie met een pot nescafe..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als nescafe al beter is dan de schoolkoffie, dan is die inderdaad wel héél erg smerig!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even een klein zijstraatje in, er is een handespressopompje op de markt. Maakt echt fantastische espresso!
http://www.handpresso.nl/
Beetje heet water toevoegen en gewone zwarte koffie. Naar smaak suikerklontjes en melk/room cupjes in je tas mee en je bent voor iedereen compleet. Ik heb op reis in Europa vaak van die hele kleine waterkokertjes gezien, die met de beker in een heel compact (dames lezen "schattig" :) hoesje kunt doen.
Vooral in Duitsland vaak gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er al een op MP gevonden! http://link.marktplaats.nl/423607136

Het beste antwoord

Ik heb zelf de Tefal Quick&Hot
Vind het ideaal, zeer snel en je kookt nooit teveel water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Best groot voor een 1-kopsapparaat. Doet niet onder voor een complete senseo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets zocht ik nou! Een soort tap :)

Andere antwoorden (4)

Ja die heb ik wel eens gezien geloof ik. Gewoon ff kijken bij de plaatselijke huishoudelijke apparaten winkel, of gewoon bij de blokker/marskramer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naja ik heb nog niet uitgebreid gekeken, maar online kwam ik zo snel niks tegen en al helemaal niemand met een ervaring ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik was al aan het zoeken. Op internet kan ik het ook zo snel niet vinden, wel kleine waterkokers, bijvoorbeeld reiswaterkokers. Maar ik weet zeker dat ik ze ooit ergens heb gezien. Misschien even vragen bij de mediamarkt ofzo.
Daar kun je een dompelaar voor gebruiken: een los verwarmingselement dat je in je kopje hangt. Meestal zijn ze te koop bij kampeerwinkels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is niet echt wat ik bedoel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wel superhandig! Wij nemen altijd een mee op reis. Kun je in je hotelkamer ook eens koffie of thee maken als er geen koffie/theevoorziening is!
paulus811
13 jaar geleden
ik snap die twee minnen niet. Prima antwoord, al is het niet precies wat iNick zoekt. + van mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De minnen zijn waarschijnlijk, omdat het nou niet de meest veilige manier van water heet maken is - ze donderen nogal eens met glas en al om, en maken enorme schroeivlekken in tapijt, om van brandgevaar nog maar te zwijgen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat zo? Is mij nog nooit gebeurd. Natuurlijk moet je wel een beetje oppassen.
paulus811
13 jaar geleden
En als je dat vind, schrijf dat dan bij het uitdelen van de min. Dan heeft men er tenminste nog iets aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er inderdaad natuurlijk wel bijblijven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, gewoon even bijblijven. Zolang duurt het niet tot het water kookt. Ik vind het een prima oplossing. En hij hoeft niet eens op je bureau te staan, hij kan gewoon in de lade als je hem niet gebruikt. Nog beter!
Philips heeft een reiswaterkokertje voor één mok.
Eigenlijk is het een soort coffeemaker, want er zit een insert in met onderaan twee gaatjes, waar je een papieren filter in kan doen, en losse koffie, zodat je filterkoffie kan zetten.
Maar zonder de insert is het gewoon een waterkoker.

Ik had hem altijd mee (stewardess..), om op m'n kamer een lekker ochtendbakkie te kunnen zetten, als ik tijdsverschillig wakker werd, en geen zin had me eerst aan te kleden om naar de coffeeshop te gaan.

Dus het is zéker zo'n 15 jaar geleden, dat ik hem gekocht heb....

Succes met het vinden ervan!!

Toegevoegd na 1 uur:
Heb even voor je zitten googlelen : mijn reiswaterkoker/koffiezetter heb ik niet meer kunnen vinden.
Maar Unold heeft verschillende, 1/2 l waterkokertjes, va. €10,- (Unold is het merk, op verschillende sites te bestellen)

Toegevoegd na 1 uur:
Gevonden!! Hij heet Philips Travel Duo, en is oa. op Marktplaats te krijgen!! Ziet er op de foto gloednieuw uit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij campingwinkels verkopen ze ook kleine waterkokers voor in de caravan. Niet voor 1 kopje, maar wel voor 2 of 3.