Hoe kom je in de "Mijn Documenten" bestanden van een iPhone?

bijvoorbeeld; je hebt muziek gedownload op je telefoon en er staat dat ze zijn opgeslagen in "mijn documenten", hoe kom je daar dan in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (3)

De iPhone heeft niet dit soort mappen. Muziek staat onder de knop iPod, afbeeldingen onder de knop foto's, enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt hier in komen door je iPhone te jailbreaken. Vervolgens moet je SSH installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met ubuntu kom je een heel eind maar de tracks heten heel raar op je ipod iets als XXXX-XXXX-XXXX etc. het zijn een soort codes.
met het onderstaande programma's kan je omgekeert synchroniseren.