waar ligt het aan als een mp4-speler tijdens het luisteren ineens crasht?

Ik luister graag naar mijn mp4-speler van Cresta MP-058.

Vanmiddag beluisterde ik een bestand, maar ineens crasht het apparaat en is zijn programma kwijt, wat wil zeggen dat ik opnieuw naar het nummer waar ik naar aan het luisteren was moest zoeken.

Waar ligt dit aan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Mogelijk is het bestand beschadigd. Luister nog eens naar datzelfde nummer en als het weer gebeurt ligt het aan dat nummer. Verwijderen en opnieuw installeren helpt misschien. Maar mogelijk is hij vanuit de basis al beschadigd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het bestand opnieuw beluisterd, en het geeft geen problemen. Het blijft doorspelen zonder de mp4-speler te laten crashen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het bestand weer geluisterd en weer crashte dat ding. Blijkt dus toch geen goede kwaliteit te zijn. Bedankt!