Worden er tegenwoordig nog opwindwekkers gemaakt ?

Zoals op de bijgevoegde foto.
En zo ja waar vind ik die dan ?
Op marktplaats e.d staan er nog genoeg maar dat zijn gebruikte wekkers en je weet nooit wat er mee aan de hand is. Ik heb nu een ouderwetsuitziende wekker maar daar zit gewoon een batterij in. En ik vind het juist leuk om eentje te hebben die je om de 2 dagen aan moet draaien omdat anders de tijd stil staat.

Toegevoegd na 8 minuten:
Foto zat er niet bij

Toegevoegd na 9 minuten:
Foto zat er niet bij

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koop je dan nooit iets via mp? Met zo'n wekker is echt niks mis hoor en anders wacht je tot er eentje in de buurt staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik koop regelmatig iets via marktplaats Pelle en zo'n wekker kan ook vaak nog een hele tijd mee maar een wekker in de winkel is nieuw en heeft minder uren gemaakt.

Het beste antwoord

die je zelf moet opwinden heb ik ook en die heb ik gewoon bij de hema gekocht
en blokker heeft ze ook dikwijls
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ben ik zeker net op de verkeerde momenten bij de blokker/HEMA e.d :P Ik zal er eens beter op letten dan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was gewoon niet op het juiste moment bij de Blokker,HEMA e.d want afgelopen zaterdag heb ik wel opwindwekkers gezien. Dus dit gegeven antwoord vind ik de beste!

Andere antwoorden (1)

Een goede juwelier heeft ze nog wel. Of kijk eens op hobbyklok.nl