is dit een goeie HDMI kabel? Welke raden jullie aan?

ik heb de HDMI kabel: AWM style 20276 30V vw-1.
Nu vind ik mijn beeld van mijn xbox slechter geworden nu ik ook een andere hdmi kabel heb. welke kabel zouden jullie mij aanraden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Ritsuka
11 jaar geleden
Gewoon een goedkope, zit geen jwaliteitsverschil in
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beeld kan niet slechter worden van een HDMI-kabel. Er komt namelijk een digitaal signaal uit, geen analoog signaal wat kan degraderen. Het kan alleen zo zijn dat de kabel zo slecht is dat je bizarre beeldfouten gaat krijgen, of het gehele beeld wegvalt.

Het beste antwoord

Ik heb zelf een Xbox en volgens mij en vele anderen is de Speedlink Hdmi Kabel 1,5 Meter kabel de beste. Hij is speciaal gemaakt voor de Xbox. Ik geef je ook even de site mee waar ik het heb gekocht en met vele reviews van het product. Het kost rond de 10 euro. De site staat bij Bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is ooit een test gedaan van hdmi kabels, de verschillen waren zo klein tussen duurdere en goedkopere dat die van de action van een euro of 3 als beste uit de test kwam. voor normaal gebruik maak het niet uit welke je neemt dus met goede koppelingen en extra stevig en wat dan nog meer maak helemaal niets uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HDMI kabels van de Action zijn idd als beste uit de bus gekomen. De truc is echter aansluiten en er verder niet meer uithalen om eens wat anders aan te sluiten omdat je ff een HDMI kabel nodig hebt.