Wat is de beste HD-TV voor mij?

Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe TV, dus vroeg ik me af wat de beste koop is voor mijn budget welke €500,- bedraagt. De TV is bedoelt voor de woonkamer dus een beeldscherm van 94 cm breed is wel gewenst.

Ik houd van gamen en films kijken. Ik ben opzoek naar een fatsoenlijke full-HD tv zonder toeters en bellen.

Als iemand ervaring heeft met een goede HD-TV voor rond deze prijs zou ik dat heel graag horen, of als iemand weet met welke TV ik het beste of ben zou ik dat zeer op prijs stellen!

Alvast Bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor het spelen van games en bekijken van films zou ik je een plasma aanraden ( panasonic,een van de beste) vanwege de snelle response tijd waardoor hij snelle beelden beter uit kan omzetten.
Full HD zegt in dit geval niets omdat je een tv van 94 cm wil, het verschil met full hd en hd is alleen te zien met een scherm groter dan 107 cm,daarnaast is het aanbod in full hd progamma's zeer beperkt.

Daarnaast al je hd uit je tv wil halen zal je ook een abbonement op hd zenders moeten hebben alleen ned 1 t/m 3 worden gratis in hd uitgezonden.
Als je tv geen ci+module heeft ( waar de smartcard rechtstreeks in de tv kan) zal je ook een hd-decoder moeten aansluiten met een hdmi kabel op je tv.

Pioneer is de Rolls Roys onder de plasma's ze zijn helaas gestopt met het maken van Plasma's ,maar je kan nog wel hele mooie voor dat bedrag op de kop tikken,bij bepaalde winkels als expert.

Ga geen tv's vergelijken bij winkels als mediamarkt,dan kan je bedrogen uitkomen omdat ze die ene tv wat ze graag willen verkopen anders aansluiten ( op blu ray speler bijv) dan de ander tv die gewoon is aangesloten op de kabel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je graag films kijkt is 24p of bij sommige fabrikanten real cinema genoemd een must. Zeker als je Blu-rays gaat bekijken. Als je er TV op wil kijken zou ik ook altijd gaan voor een CI+ module (zoals al aangegeven). 100hz vind ik voor tv kijken prettig dus heb ik ook even aangeklikt. Hier komen dan nog maar 6 tv's uit.

http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/alle#new=N&page=1&sort=pop&order=desc&q=&rq=&ps=10&pcode=tv_lcd&qcode=lcd_tv&f69082[]=111468&f69082[]=111469&f69082[]=111470&f60567[]=97315&f60564[]=97307&min_default=47&max_default=5999&min=47&max=500&bs[f65418]=open&f65418[]=104118&bs[f65295]=open&bs[f60546]=open&bs[f60565]=open&f60565[]=97309